
Veel sarnaseid postitusi

Selle aasta esimene Mydentity pakkumine juuksuritele!
Et uus aasta tuleks õnnelikum ning rõõmsam ka töö vallas, siis saadame selle aasta esimeseSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…

Libajuuksuritele on ilusalongide uksed avatud!
Eelmisel kuul lõppes juuste värvimise protseduur ühele kliendile väga õnnetult, juuksed murdusSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?
Maletti sügistalvised eripakkumised ja kataloog
MALETTI ametlik esindus EestisDEPILÉ OÜ Toompuiestee 17A, 10137 TallinnTel: 6646 020Aardla 23See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…

K18 vs Olaplex
Olaplex nr 3 Hair Perfector on turuletoomisest saadik olnud üks populaarsemaid ja hinnatumaid juuksehooldustooteid. K18 Leave-In Molecular Repair juuksemask on juuksehooldusringkonnas laineid löönud samuti kui uus ning parim juuksehooldusvahend.
Niisiis, mis vahe on neil kahel?
K18 ja Olaplex on mõlemad populaarsed juuksehooldused, mis lubavad juukseid parandada ja tugevdada.
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.