Kati ja Teet Torim

Kati Torim on ettevõtja, autor ja koolitaja. Praegu toimetab ta turundusmentori ja sisekoolitajana Suurem Pilt turundusteenuste ettevõttes. Kati on kliendikogemuse ekspert ja turunduspsühholoogia koolitaja. Viimastel aastatel on ta olnud muutust vajavates ettevõtetes külalisturundus- ja kommunikatsioonijuht – viimane mahukam töö oli Boost Yourselfi rebrändimine ja ühinemine Chaga OÜ-ga. Kati on kliendikogemuse koolitaja ja mentor aastast 2013, kui ta õpetas eristuvat kliendikogemust ka Äripäeva Akadeemias. Nüüd jagab ta oma turunduspsühholoogia teadmisi ka Nullist Turunduskoolis.

Varem on Kati aidanud käima lükata Kõue Mõisa, juhtinud aastaid edukat coachingʼu-maja, oli Rohujuure kohvikute arendusjuht ja üks kaasomanikke ning noorte tööle värbamise platvormi Suvetiim looja. Kati on aidanud käivitada mitmeid ettevõtteid – tema strateegiate südames on alati olnud kliendikeskne mõtlemine. 

Kati teine eriala on enesejuhtimine – ta on sel teemal kaks raamatut ja on endine Eesti Sisekaitseakadeemia enesejuhtimise õppejõud. Tema raamatu alusel koostatud õppeaine on tänaseni kõrgkooli õppekavas. Praegu on tema põhifookus ettevõtete koolitamine kasutamaks kliendikeskseid turundusstrateegiaid ja loomaks silmapaistvat kliendikogemust. Kati Torimi missioon turundusmentorina on aidata ettevõtted digimaailmas tagasi kliendikeskse mõtlemiseni. 

Teet Torim on ettevõtja, digiturunduse lektor ja koolitaja. Praegu tegutseb ta peamiselt digiturunduse õpetaja ja mentorina, aitamaks uutel ettevõtetel oma edulugusid ehitada. Teet on digiturunduse ekspert, kes on koolituste kaudu jaganud kogemust ja praktilisi teadmisi 2000+ ettevõtjale ja paarisajale tudengile. Edukalt juhtinud ja kaasasutajana loonud Boost Yourself ettevõtte. Koos abikaasaga Kati Torimiga viinud ellu Boost Yourselfi rebrändimise, mille tulemusena kasvatas ettevõte kahe aastaga müüki 80%. Esimesest päevast peale on Teet oma ettevõtetes kasutanud turundamiseks ja müümiseks ainult digiturundus- ja sotsiaalmeediakanaleid.

Praktikuna on Teedu peamised tugevused digiturundus ja selle strateegiad, äriarendus, kliendikeskne digiturundus, turundus ja müük online-kanalites, e-poe arendamine ja müükide kasvatamine, meeskonna juhtimine ja eesmärgistatud motiveerimine.

Evelin Org

Evelin töötas üle kümne aasta hotell Viru müügi- ja turundusdirektorina kuni ühel päeval otsustas elus pöörde teha ja maailma avastama minna. Elu kirglikul reisihuvilisel aga seljakotti haarata ei lubanud, sest liiga palju oli neid, kelle jaoks Evelini kogemused ja teadmised olid kulda väärt. Nii tuligi reisikohvri asemel luua kaks äriportfelli, millest üks tegeleb majutusteenusega ja teise kaudu annab Evelin oma teadmisi ja nõuandeid neile, kes soovivad oma tegemisi ja teenuseid eristuvaks ja silmapaistvaks muuta.

Koos Olesija Sauega andis Evelin välja ka tõelise menuki nimega „Bränd nimega Sina“

Evelin on öelnud: „Nõustun Seth Godiniga, et inimesed ei osta kaupu ja teenuseid, vaid suhteid, lugusid ja maagiat. Seetõttu olen suur emotsioonide loomise, kliendi hääle lauale toomise ja tema vajaduste esiletoomise fänn.“

Evelin esineb Juuksurite Konverentsil juba teist korda ning teda soovisid esines näha eelmisel aastal konverentsil esinenud juuksurid. Evelin lihtsalt ei räägi vaid viib läbi ka paar praktilist harjutust.

Kristjaana Mere

Kristjaana Mere nimi on paljudele tuttav kui sisulooja ja blogija. Samas kõik võib olla ei tea, et tal on oma butiik-digiturunduse agentuur, mis erinevalt full-service agentuurist keskendub kindlatele valdkondadele ja niššidele, pakkudes isikupärasemat lähenemist.

“Me ei outsource’i projektidele töötajaid, vaid meie tiim koosneb antud valdkonna spetsialistidest, kes teevad väga kõrge kvaliteediga brändingut ning loovtööd.”

Kristjaana teab, kuidas teha hea pilt, sisupostitus, mis kliente köidab ja kannab edasi brändiideed. Kristjaana mitte ainult ei räägi meie konverentsil vaid jagab ka praktilisi ning üliolulisi nippe. Sa ei pea olema professionaalne fotograaf, et su pilt nii uusi kui vanu kliente köidaks ja salongi tooks.

JA