Timo on turundusstrateeg ja digiturunduse entusiast, kes aitab ettevõtetel erinevaid digiprojekte nende äri suurde pilti sobitada, et need neile võimalikult palju tulu tooksid. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule.

Koos Henri Palmariga on ta üles ehitanud digiagentuuri Lavii, kus on 10 aasta jooksul ellu viidud rohkem kui 240 digiprojekti. Timo veab eest online-koolituskeskkonda Turunduslabor, mis aitab osalejatel endale rohkem kliente leida.

Lisaks teeb ta podcasti “Ekspordime“, kus on oma kogemusi jaganud Indrek Saul, Peep Laja, Mihkel Moosel, Mihkel Tammo, Andrus Albi, Priit Kallas (Iglucraft) jpt.

Juuksurite Konverentsil räägib ta juuksuritele:

Kuidas võita potentsiaalsete klientide usaldus ja luua neile kasulikku sisu

  • Kiireim viis, kuidas suhteid luua?
  • Mis sisu ja kus kanalites avaldada, et sellest päriselt kasu oleks?
  • Miks on vaja tegeleda persoonibrändiga ja mida olen seda luues õppinud

Ning juhib aruteluringi kus, koos juuksuritoodete maaletoojatega, arutatakse teemal, kuidas juuksuriteenus väärtuslikumaks muuta ning kuidas luua püsiv, kuid samas ka väärtust pakkuv kliendisuhe.