
Veel sarnaseid postitusi
Mullet – vihatud-armastaud-vihatud-armastatud
Pole vist olnud teist soengut, mida on korraga peetud nii ülimalt stiilseks kui täielikult stiilitSee artikkel on avatud ainult Juuksurite…

Horoskoop juuksuritele 2024
Jäär (21. märts – 19. aprill): Tänavu on sinu jaoks eriti erutav aasta, sest lõpuks saadSee artikkel on avatud ainult…

Podcast: Olla barber, saada barberiks, õpetada barbereid
Keete Viira vestles Noa ja Petsiga NoPe barbershopist Vabandame mitteperfektse tehnilise poole päraSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….
Videokoolitus: Mariann Vissak twisted updo
Uudse formaadiga koolitus/podcastis näitab Mariann Vissak, kuidas teha üks kiire, lihtne, kuid väSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….
Podcast: Aili Puss ja Keete Viira räägivad elust ja koolitamisest covidi ajal.
See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.