Veel sarnaseid postitusi
Konverentsinädala pakkumised juuksuritele!
See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
2021 Konverentsi peaettekanded – kuula/vaata!
https://youtu.be/_woL2u83rMg TIMO PORVAL https://youtu.be/qX2rSpK3KXM ÜLLI KUKUMÄGI OsSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad…
TULE JA VÕIDA OMA VISIOONIGA- TREND VISION 2020, suurvõistlus Baltikumi parimatele!
Ära jäta kasutamata võimalust saada osa ühest ilutööstuse mainekamast üritusest! Soovime nähSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
RÄÄGIME BLONDIDEST: ANNELY LILLEVÄLJA JA RENALDO PAABEL
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. VeebikooliSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Ilmus Wella koolitusstuudio koolituste kalender!
Sirowa Tallinn AS kaasaegne koolitusstuudio juuksuritele ja kõigile iluvaldkonna tegijatele. WELLA See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.