Veel sarnaseid postitusi
Taimed salongi – miks ja milleks? Põnev kampaania algamas!
Miks ja kuidas on seotud omavahel taimede ilusalongid? Vastuse saame Jungle Gardenist, mis tegeleb tSee artikkel on avatud ainult Juuksurite…
JÜ liikme sooduskupong -20%
Hetkel kehtiv kupong: Kupong on mõeldud Juuksurite Ühenduse liikmetele 20% soodustuse saamiseks See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….
Videokoolitus, kuidas lõigata Mulletit
Loe ka: https://juuksuriteuhendus.ee/mullet-vihatud-armastaud-vihatud-armastatud/See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Podcast: Juuksurist juuksetoodete maaletoojaks ehk ka maaletooja on inimene
Anneli Paat ja Kersti Suve on kindlasti paljudele tuttavad nimed – mõni teab neid kui juuksurSee artikkel on avatud ainult…
Räägime blondidest – Annely Lillevälja ja Anneli Paat
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. VeebikoolituSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.
