Veel sarnaseid postitusi
Räägime blondidest: Annely Lillevälja ja Iris Karu
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. VeebikooliSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Wella Professionals annab teada aasta juukse-show’st: virtuaalne WE Create ONLINE
KÕIGILE TASUTA! septembril 2022 toimuv ülemaailmne juuksepidu ühendab, inspireerib, lahutab meelSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?
Räägime blondidest – Annely Lillevälja ja Anneli Paat
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. VeebikoolituSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Videokoolitus, kuidas lõigata Mulletit
Loe ka: https://juuksuriteuhendus.ee/mullet-vihatud-armastaud-vihatud-armastatud/See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Selle aasta esimene Mydentity pakkumine juuksuritele!
Et uus aasta tuleks õnnelikum ning rõõmsam ka töö vallas, siis saadame selle aasta esimeseSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…