Veel sarnaseid postitusi
Järelevaatamine: #BeIGORA COLOR EVENT
https://youtu.be/oRZZevjnAxoSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Mis on sulfaadid ja mida nad teevad juuksehoolduses?
Tänapäeval on sulfaadid endiselt juuksehooldustoodetes kasutatav koostisosa number üks. Kuid naguSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
K18 teeb koolitusi koos Mydentityga!
26. veebruar 2024 MyDentity ja K18 koolitus / töötuba 1. Näitame ja proovime uusi MyDentity tooteSee artikkel on avatud ainult…
Suhkrugeel käivitab juuste taastumise!?!
Teadlased avastasid juhuslikult võimaliku uue ravi pärilikule kiilaspäisusele, uurides deoksüriboosi (suhkur, mis esineb loomulikult kehas ja aitab moodustada DNA-d). Sheffieldi Ülikooli ja COMSATS Ülikooli teadlased märkasid, et haavade raviks kasutatud deoksüriboosi geel soodustas hiirtel karvade kiiremat taastumist.
Peanaha päikesepõletust ei tohi eirata
Päeva jooksul on peanahk otsese päikesevalguse käes rohkem kui ükski teine kehaosa. Päike võibSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?