
Veel sarnaseid postitusi
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?

RUN LE HAIR SHOW – digikanal juuksuritele!
L’Oréal Professionnel Paris, ajalooliselt tuntud kui juuksevärvide pioneer, on taas leiutanud miSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…

Videopodcast: Liina Nielson juuksur ja Emsibethi maaletooja
https://www.youtube.com/watch?v=PVfEpIK74Z0 https://youtu.be/ql8t9Jfv-uUSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/

Videopodcast Erica Roosimaa ja Mariann vissak: Eleven Australia, muutused ja uued väljakutsed
Uudse formaadiga koolitus/podcastis näitab Mariann Vissak, kuidas teha üks kiire, lihtne, kuid väSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….

Halo juuksepikendused/PONISABAD!
Juuksurite ühenduse liikmele on kogu Halo sortiment -20 protsendise soodustusega. HALO sortimentiSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…

Juuste murdumise põhjused: liigne kuumtöötlus
Liigne kuumtöötlus on üks juuste murdumise peamisi põhjuseid. Allpool on üksikasjalikum selgituSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…