Veel sarnaseid postitusi
Podcast: Aili Puss ja Keete Viira räägivad elust ja koolitamisest covidi ajal.
See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Soovitame tooteid: “Kui kliendil juuksed valutavad ehk peanahk muutus ootamatult tundlikuks”.
Macta Beauty: Paul Rivera, Innovatis, Mood Alter Ego Kemon Kemon Actyva Benessere šampoon niisSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Millal peab raha tagasi maksma?
Kui rääkida kliendikaebuste trendidest, siis üks, mis jõudsalt levib on raha nõudmine. Just nõSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
K18 vs Olaplex
Olaplex nr 3 Hair Perfector on turuletoomisest saadik olnud üks populaarsemaid ja hinnatumaid juuksehooldustooteid. K18 Leave-In Molecular Repair juuksemask on juuksehooldusringkonnas laineid löönud samuti kui uus ning parim juuksehooldusvahend.
Niisiis, mis vahe on neil kahel?
K18 ja Olaplex on mõlemad populaarsed juuksehooldused, mis lubavad juukseid parandada ja tugevdada.
Millist # kasutada Instagramis
Õige # kasutamine on Instagramis jälgimise suurendamiseks hädavajalik. # sildistavad postitused teemadeks ning sihtgrupp leiab su kiiremini üles.
Kuid millised on parimad juuksurite #, mida oma töö tutvustamiseks ja uute klientide leidmiseks kasutada?
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?