Veel sarnaseid postitusi
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.

Juuksurite Konverentsi fotogalerii 2025
foto: Raili Emili Pentel foto:Marita TambekSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda…
Videokoolitus Aili Puss: soengupõhi ja salongi romantiline updo
Videos näitab Aili, kuidas luua korrektne soengupõhi ning kuidas luua “lihtne” romantiSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Ka maaletooja on inimene – Probeaute
Vabandame, et audio on mõningaste tehniliste apsudega. Heli paraneb 1.07 Kokkuvõte, aga see ei oleSee artikkel on avatud ainult Juuksurite…

Z ONE CONCEPT on Itaalia pärit brand, mis on
esindatud 50 riigis.
Z ONE CONCEPT tooted sisaldavad parimaid komponente, et pakkuda esmaklassilist hooldust kõigile juuSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….

Soovitame tooteid: “Kui kliendil juuksed valutavad ehk peanahk muutus ootamatult tundlikuks”.
Macta Beauty: Paul Rivera, Innovatis, Mood Alter Ego Kemon Kemon Actyva Benessere šampoon niisSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…