Veel sarnaseid postitusi
Kuidas ChatGPT abil oma juuksuriteenust reklaamida
ChatGPT kasutamine reklaamide loomiseks on tõhus viis kaasahaarava ja loova sisu genereerimiseks. SSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….
Stella Terna: Mina ja sotsiaalmeedia
Stella sai juuksuri kutsetunnistuse veebruaris 2020, kuid on juba kogunud endale arvestatava kliendibaasi ja seda suuresti tänu oskuslikule sotsmeedia kasutamisele
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.
Videokoolitus Aili Puss: soengupõhi ja salongi romantiline updo
Videos näitab Aili, kuidas luua korrektne soengupõhi ning kuidas luua “lihtne” romantiSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
8 levinud müüti juuksevärvimise kohta
Beauty Launchbad tõi hiljuti välja müüdid, mida mõned kliendid tõeks peavad. Mõni neist on suhteliselt kummaline, teine aga täiesti igapäevane, mida ikka ja jälle väidetakse. Tõime nad ära koos omapoolsete mugandustega. Vaata, kas ka sinu kliendid on nii väitnud.
Järelevaatamine: #BeIGORA COLOR EVENT
https://youtu.be/oRZZevjnAxoSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/