
Veel sarnaseid postitusi

2021 Konverentsi peaettekanded – kuula/vaata!
https://youtu.be/_woL2u83rMg TIMO PORVAL https://youtu.be/qX2rSpK3KXM ÜLLI KUKUMÄGI OsSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad…

Värvikoolituse küsimused ja vastused
Siin on mitu värviülesannet, kuidas sa need lahendaksid? Vastuseid analüüsib Meisterjuuksuri (TTSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…

Booster Box by Pascaud
Booster Box sisaldab toitvaid vitamiine, mineraale ja antioksüdante nagu biotiin, tsink, C-vitamiin, E-vitamiin ja B-vitamiinid, mis tungivad sügavale juuste struktuuri, taastades ja tugevdades neid seestpoolt. See aitab vähendada juuste murdumist, parandab nende elastsust ning toidab ja niisutab peanahka

Taimed salongi – miks ja milleks? Põnev kampaania algamas!
Miks ja kuidas on seotud omavahel taimede ilusalongid? Vastuse saame Jungle Gardenist, mis tegeleb tSee artikkel on avatud ainult Juuksurite…

L’Alga vetikapõhine juuksehooldus nüüd Eestis!
L’Alga luksuslikud professionaalsed salongitooted töödeldud, kahjustatud ja kuivadele juustele oSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks…
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.