
Veel sarnaseid postitusi
Nõuanded juuksuritelt – kuidas teha salongitööst hea foto Instagrami
Siin saad lugeda nelja Instagramis eduka juuksuri arvamusi pildistamisest ja enese reklaamimisest Instagramis.

Peanaha valu
Teaduslik koostöö: professor Marco Toscani ja Rooma Sapienza ülikooli Umberto I tervisekeskuse plSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….

Tutvu Salonshopi eripakkumiste ja uute toodetega!
Pakkumised kehtivad 1. jaanuarist 28. veebruarini või kuni kaupa jätkub.See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks…

Podcast koolitaja ja salongijuhi Merike Aifaga
Podcast on salvestatud veebruaris 2020 Big Apple salongi juhi ja suurepärase värvitehnikate koolitSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….
Sharon Blaini föönisoengu põhitõed
Enne föönisoengu tegemist eemalda käterätikuga juustest liigne niiskus (vesi). Viimistlusvahend See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?