Veel sarnaseid postitusi
Oluline kihiliste juukselõikuste lõikamisel
Veebiajakiri behindthechair.com jagas hiljuti juuksurite nippe, mida kindlasti vältida või siis jSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Kokkuvõtlik värviteooria
https://juuksuriteuhendus.ee/konsultatsioon/ https://juuksuriteuhendus.ee/tooted-toonid-ja-varvSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Jevgeni Blinov – liikuv ja efektne juukselõikus paksudele juustele
Juuksur Jevgeni Blinov demonstreerib, kuidas luua liikuv ning efektne (kihiline/järguline)lõikus. See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Peanaha päikesepõletust ei tohi eirata
Päeva jooksul on peanahk otsese päikesevalguse käes rohkem kui ükski teine kehaosa. Päike võibSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Täpsemalt – juuksed ja toitained
Juuste keskmine kasvutempo on 0,5–1,7 cm kuus. Optimaalne kasv toimub vanuses 15–30 ja aeglustubSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?