
Veel sarnaseid postitusi
Podcast: Aili Puss ja Keete Viira räägivad elust ja koolitamisest covidi ajal.
See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Videokoolitus Aili Puss: soengupõhi ja salongi romantiline updo
Videos näitab Aili, kuidas luua korrektne soengupõhi ning kuidas luua “lihtne” romantiSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Lõikusjoonis by Kaja Seppel nr 1
Ikka ja jälle on lõikuskoolitaja Kaja Seppel saanud juuksuritelt palveid saata selle või teise lSee artikkel on avatud ainult Juuksurite…

Räägime blondidest: Annely Lillevälja ja Iris Karu
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. VeebikooliSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
e-raamat: Kuidas ühel väga heal juuksuril üldse kliente ei olnud
Lugu sellest,Laadi allaSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Mõttetud vs mõtestatud küsimused KLIENDIKONSULTATSIOONIS.
Kus maalt algab peegeldus kliendile, et juuksur on professionaal? See algab suhtlemisest ja sealt edasi tekib usaldus. Oluline on oskus õigete küsimustega kliendi vajadused välja selgitada.