Podcast koolitaja ja salongijuhi Merike Aifaga

Podcast on salvestatud veebruaris 2020
Big Apple salongi juhi ja suurepärase värvitehnikate koolitaja Merike Aifaga vestleb Salonshop Baltic AS koolitusjuht ja koolitaja Keete Viira

Podcast on salvestatud veebruaris 2020
Big Apple salongi juhi ja suurepärase värvitehnikate koolitaja Merike Aifaga vestleb Salonshop Baltic AS koolitusjuht ja koolitaja Keete Viira
Räägime Kuressaares juttu Fabstudio juhi ja hinge Siret Kaljumaaga. Muuhulgas vestleme ka sellest, kuidas nad saare juuksurielu kihama panid, kuidas…
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. Veebikoolitus ,,Täiuslik blond – lisateadmisi heledate juuste värvimisel ning blondeerimisel’’…
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. Veebikoolitus ,,Täiuslik blond – lisateadmisi heledate juuste värvimisel ning blondeerimisel’’…
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. Veebikoolitus ,,Täiuslik blond – lisateadmisi heledate juuste värvimisel ning blondeerimisel’’…
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?
Ostukorvis ei ole tooteid.