Veel sarnaseid postitusi
Õpime viirusega koos elama – väljavõte Tööinspektsiooni ettekandest+ettekanne
Tööandja, kelle alluvad puutuvad oma töös kokku klientide, patsientide või muud moodi paljude inimestega, on kohustatud rakendama ennetavaid meetmeid ja ühe ennetusmeetmena võib tööandja ette näha ka vaktsineerimise. Milliseid meetmeid rakendatakse, tuleb igale töötajale teatavaks teha. Kui kliendilt nõutakse tõendi/passi esitamist, siis ei saa samasse ruumi saata töötajat, kellel see tõend puudub.

Mille poolest erineb keratiinihooldus juukse Botoxist.
NB! Tegemist on üldistusega, kindlasti esineb erisusi toodete lõikes. Selle tõlkeartikli eesmärkSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…

TULE JA VÕIDA OMA VISIOONIGA- TREND VISION 2020, suurvõistlus Baltikumi parimatele!
Ära jäta kasutamata võimalust saada osa ühest ilutööstuse mainekamast üritusest! Soovime nähSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
BLONDEERIMINE VÕI HELEDAKS VÄRVIMINE?
Kaja Seppel Kaja Seppel koolitus Juuste blondeerimine ja heledaks värvimine on juustele vägagi tugSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Nõuanded juuksuritelt – kuidas teha salongitööst hea foto Instagrami
Siin saad lugeda nelja Instagramis eduka juuksuri arvamusi pildistamisest ja enese reklaamimisest Instagramis.
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?