Veel sarnaseid postitusi
Räägime blondidest – Annely Lillevälja ja Anneli Paat
Tere kuulaja ning vaataja! Antud video-intervjuud on salvestatud veebikoolituse raames. VeebikoolituSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
LG CHI Color Master – innovatsioon Sinu salongis!
LG CHI Color Master on maailma esimene juuksevärvimasin– professionaal vii klienditeeninSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks…
e-raamat: Kuidas ühel väga heal juuksuril üldse kliente ei olnud
Lugu sellest,Laadi allaSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
11 müüti juuksehoolduse kohta
Need müüdid pärinevad ühest juuksuritele mõeldud ajakirjast. Kas oled nõus? Ainult biotiinistSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Ülli Kukumäe stand up ehk tore tiimiüritus
19.jaanuaril 2022 toimub Mustpeade majas kontsert, kus vahepalasid naise elust esitab ausalt ja ilusSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?