Veel sarnaseid postitusi
Podcast: juuksurina tööl ja õppimas välismaal
Renaldo Paabel on paljudele tuntud nimi ja tegija, Elisabeth Raudsepp aga veel mitte. Mis neid ühendab? Nad mõlemad on suundunud kogemustejahile välismaale ja mõlemad on lähemalt näinud juuksurielu Londonis Vidal Sassooni akadeemia salongis. Mis see neile andis ja kas andis ja kuidas nad sinna üldse sattusid, saad kuulata selles podcastis.
Videokoolitus: Mariann Vissak twisted updo
Uudse formaadiga koolitus/podcastis näitab Mariann Vissak, kuidas teha üks kiire, lihtne, kuid väSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele….
Luksuslik salongitoodete kombo dehüdreeritud juustele.
Sisaldab rikkalikult rasvhappeid (omega 6, omega 9, palmiit- ja stearaathape) ning E-vitamiini, mis See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Jevgeni Blinov – liikuv ja efektne juukselõikus paksudele juustele
Juuksur Jevgeni Blinov demonstreerib, kuidas luua liikuv ning efektne (kihiline/järguline)lõikus. See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse…
Videokoolitus: Liina Heck
Uudse formaadiga koolitus/podcastis näitab Liina Heck erinevaid noalõikuse tehnikaid ning vestleb See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite…
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?