| |

Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg

Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?

Step by step video – 2 erinevat gradueeeritud Bob`i ühes soengus + fööniseong
| | | |

Step by step video – 2 erinevat gradueeeritud Bob`i ühes soengus + fööniseong

November 2020 ilmub uuendatud juuksurite digiõpik, kus on föönisoengu tegemise õpetus. Enne soengu tegemist tuli aga harjutuspeale soeng lõigata. Vaata, kuidas Renaldo Paabel seda tegi.
Lisaks ka valminud föönisoengu õppevideo.

|

Podcast – vestlevad Carolyn Pajula ja Kaia Lumi

Seekord on stuudios kaks hakkajat ja kaunist juuksurit, kelle juuksuritee ja töö sisaldab nii pöördeid kui ka uusi väljakutseid, mis tulid nende juurde tänu sellele, et nad olid kamm, käärid ja värvipintsel käes õigel ajal õiges kohas ehk valmis oma teenust pakkuma nii nagu neile meeldib ja sobib. Mõnusat kuulamist.

Tööle!

Tööle!

Hei äge Juuksur! Kas sulle käib närvidele, et salongis on kliente palju ja juuksureid napib? Et kliendid peavad ise omi…