Veel sarnaseid postitusi
Šampoonibrändid mida täna vältida
Autor: https://ireadlabelsforyou.com/about/ Sellest postitusest annab autor infot populaarsete šampSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise…
e-raamat: Kuidas ühel väga heal juuksuril üldse kliente ei olnud
Lugu sellest,Laadi allaSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse liikmetele. Juuksurite Ühenduse liikmeks astumise tingimustega saad tutvuda siin: https://juuksuriteuhendus.ee/uhendusest/
Miks kaotavad juuksed päikese käes oma pigmendi ja muutuvad rabedaks.
Juuksed, nagu nahkki, sisaldavad melaniini. Melaniin on pigment, mis annab juustele värvi, kuid samSee artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Luksuslik salongitoodete kombo dehüdreeritud juustele.
Sisaldab rikkalikult rasvhappeid (omega 6, omega 9, palmiit- ja stearaathape) ning E-vitamiini, mis See artikkel on avatud ainult Juuksurite Ühenduse…
Podcast: juuksurina tööl ja õppimas välismaal
Renaldo Paabel on paljudele tuntud nimi ja tegija, Elisabeth Raudsepp aga veel mitte. Mis neid ühendab? Nad mõlemad on suundunud kogemustejahile välismaale ja mõlemad on lähemalt näinud juuksurielu Londonis Vidal Sassooni akadeemia salongis. Mis see neile andis ja kas andis ja kuidas nad sinna üldse sattusid, saad kuulata selles podcastis.
Podcast: stuudios on Tarbijavaidluste komisjoni esimees Aase Sammelselg
Kuidas algab õige kliendisuhtlus?
Kas vaieldakse juuksuri, firma või kaubamärgiga?
Miks on vaja esmane konsultatsioon dokumenteerida?
Mis on hinnakujunemise valem?
Enne tehtud pilt ei ole ainult Instagrami postituse jaoks
Kes teab rohkem ka vastutab?
Kas klient peab teadma värvivalemit, mida juuksur kasutab?
Kas kliendikonsultatsiooni võib lindistada?
Kas töö on tellija materjalist?
Kas klienti saab panna teenuse eest vastutama?
Kuidas lepitakse kokku teenuse hind?
Kas saan kliendi käest küsida raha, kui ta kohale ei ilmu?
Kuidas öelda kliendile, et ta pole enam teretulnud?
