Kuidas eristuda ja klientidele silma jääda

28. august 2020

“Tule Juuksurite Konverentsile ja saad 20% soodsamalt lisakoolitusele!

Konverentsi piletiostjatele kehtib erihind turundusekspert Külli Linde koolitusele, kelle esinemist kuuleb ka konverentsil. Kui soovid enda teadmisi turundusmaastikul täiendada, siis rega end konverentsile juba nüüd ja saad koolitusele soodushinnaga. Sooduskoodi saad pärast piletiostu meili peale.” 

Kuidas enda turundustegevusi teadlikult suunata?

Koolituse läbinu tunneb ja oskab käsitleda järgnevat:
Persoonad, kliendi hüved ehk põhjused, miks klient sinu juurde tuleb, loovideed eristumiseks, pealkirjad, storyd, storytelling – vaatame kulisside taha, influencerid, reklaamid, e-maili turundus, inspireerivad brändid, blogid, mida jälgida, spetsialiseerumine, fotode nipid – miks uute klientide leidmisel on fotod olulised, sisuturunduse strateegia – mida ma näitan ja millised reeglid, turundusanalüüs.

Õppemeetodid
Loeng, arutelud, rühmatööd, individuaalsed ülesanded

Ajakava

15.10., 05.11., 05.01. ja 09.02.
Kestus: 1 päev

Sihtrühm
Iluteenindajad ja juuksurid, kes huvituvad turundusest. Samuti on see mõeldud inimestele, kes seavad endale esimesi eesmärke turunduses.

Soodushind konverentsil osalejatele
279 €, tavahind 349 €

Koolitaja tutvustus

Külli Linde alustas tööd turundajana 2011. aastal, mil sai oma esimese kogemuse Facebooki kui turundustööriistaga. Sellest ajast alates on ta end vahepeal täiendanud Estonian Business Schoolis turunduse erialal. Samuti on tal kogemus selliste juuksehooldusbrändide turundamisel nagu Alterna, Caviar Antiaging, Oribe, Joico, V76 ja Rich. Olles lähedalt näinud juuksehooldusmaailma, soovib Külli koolitajana tõsta juuksurite teadlikkust ja oskuseid turundusmaastikul. Käesolevalt tegutseb Külli vabakutselise turundajana.