Meisterjuuksuri kursuslaste aasta algas sisukalt!

Aasta on ametlikult alanud ka Meisterjuuksuri kursusele. Seekordsed kolm koolipäeva olid eriti sisutihedad, sest eks aastale pea ju hoo sisse lükkama.
Kõigepealt tegid kõik ettekande teemal “Mida sisaldab tuntud juuksehooldus bränd”. Iga õppur tutvustas ühte brändi, mille loosiõnn oli talle välja valinud. Siis oli käes praktilise töö aeg ning asuti Kaja Seppeli tarmukal juhtimisel klientide juukse struktuuri muutma, kas sirgemaks või hoopis lokilisemaks. Koolitust toetas Wella Professionals.
Teisel päeval oli käes kauaoodatud barberkoolituse päev. Koolitaja Vladimir Volodin esitles sellist tehnikat, et mittekeegi ei räägi enam meestelõikusest kui kiirest masinatööst a`la küljed maha, pealt pikk ja valmis. Teema oli nii haarav, et õppurid tellisid lisakoolituse. Koolitust toetas American Crew.
Viimane päev algas tõdemusega, et ega need kuldsed käed üksi ei tee midagi, tänane juuksur peab oskama ka end müüa ja turundada. Külas käis Taavi Tammpere firmast Social Fly, kes mahutas piiratud ajavahemikku suurel hulgal sotsiaalmeedia saladusi.
Koolitustsükli lõpetas traditsiooniliselt Aili Puss ja Hairspirit koos oma piiritute soengusaladustega.

Jaga uudist ka teistega!