Rahvusvaheliselt tunnustatud koloristi Beth Minardi 6 äritõde

  1. Kui klient muretseb kohutavalt igasuguse keemia pärast, mis juuksevärvides sisaldub, siis seleta talle, et tänapäeva juuksevärvid on kontrollitud ja mitmekordselt testitud ning ei ole ohtlikud. Kui see teda ei veena, siis tee talle triipe, mis ei puuduta peanahka või ära tee midagi. Kui ta peab mõnda aega ringi käima inetu väljakasvuga, siis on ta varsti sinu toolis tagasi.
  2. Kindlasti on sul palju püsikliente, aga kas sa tead ja mäletad ikka kõike nende kohta. Kas sa tead, mis on tema koera nimi, kas mäletad, et talle korraldati imeline üllatuspidu, kas mäletad, et ta ei suuda oma väimeest kannatada jne jne. Sellise info meelespidamine ja kliendiga jagamine on olulisem kui sa üldse ette kujutada suudad.
  3. See, et sinu klient ei ütle, et ta soovib midagi uut ei tähenda, et ta seda ei soovi. Räägi temaga ja soovita uuendusi. Kui sa seda ei tee, siis jätad talle tunde, et sa ei hooli temast.
  4. Richard Branson on öelnud, et treeni oma töötajaid nii, et nad on valmis sinu juurest lahkuma ja suhtu nendesse nii, et nad ei taha kunagi sinu juurest ära minna. See on just see, millest iga salongiomanik peaks oma tegevuses lähtuma.
  5. Järjest enam muutuvad populaarsemaks meestele mõeldud juuksevärvid. Siinkohal ei tohi unustada, et ka kulmud muutuvad halliks ning ka neid tasuks meestel toonida. Muidu taas nii, et keegi aru ei saa…
  6. Naiste näoäärsed juuksed on mõjutatud östrogeeni tasakaalust. Seega vananedes juuksed muutuvad ning võib juhtuda, et ka 6 või 5 astmega värvides muutuvad selle piirkonna juuksed täiesti mustaks. Selle välimiseks tasub kasutada kas aste heledamat või soojemat tooni.
Jaga uudist ka teistega!