Miks mõnele juuksurile on kliendid nõus rohkem maksma?

refereeritud: mildadypro.com

Kas oled mõelnud, mis on sinu töö väärtus. Ehk siis, mis on vahe juuksuril, kelle lõikus maksab 10 eurot ja juuksuril, kes küsib juuste lõikamise eest 100 eurot.

Kasuta õiget mõttemustrit

Ole endas kindel ja väärtusta oma tööd – seda mida oskad ja mida oled juurde õppinud/täiendanud. Teadvusta endale, mis võiks olla see sinu hind, mis on sinu töö väärtus. Kui sa oled oma töö väärtuses kindel, on seda ka sinu kliendid.

Kahekordne NAHA Avant Garde võitja Jake Thompson: Ma usaldan oma silma, oma loomingulisust ja oma oskust soovitada kliendile parimat ja sellepärast, ma küsin just sellist (kõrget) hinda.

Kasuta tunnelnägemist*

Ära muretse sellepärast, mida sinu kogukond arvab või millist hinda seal õigeks peetakse. Vaata sellest läbi ja ära seda infot teadvusta. Fokuseeri sellele, millist teenust pakud ja mida sinu kliendid ootavad sinult.

* Psühholoogias on kasutusel mõiste “tunnelnägemine”, mis tähistab fikseerumist kinnismõttele oma vaatenurga ja seisukohtade ainuõigsusest

Oma isiklikku kaubamärki

Kõrgelt tasustatud juuksurid  jagavad ja kinnitavad oma uskumusi nii enda töö kui ka välimuse ja muu tegevuse kaudu. Nad julgevad seda teha, sest nad on ise see kaubamärk, mida nad esitlevad. Selles veendumiseks tasub näiteks jälgida Facebookis mõnd ikoonjuuksurit ja märkad seda üsna pea.

Nad fokusseerivad sellele, milles nad on parimad ja jagavad seda. See tõmbab tähelepanu ja muudab nad atraktiivseks. See annab omakorda neile võimaluse küsida suuremat hinda oma aja eest, sest nende aeg on väga nõutud. Sul võivad olla pikad ootejärjekorrad, kuid, kas selle taga on kvantiteet (näiteks madal hind) või kvaliteet. Kõrgelt tasustatud juuksurid tunnistavad ainult kvaliteeti.

Loo parim juuksurikogemus

Kõrgemat hinda ei saa küsida ainult ülitäpse juukselõikuse ja parima föönitehnika eest. Maksab emotsioon ehk kogemus, millega klient salongist lahkub. Ehk klient maksab talle pühendatud aja, positiivsete tunnete, asjakohase ja personaalse nõustamise, kaunite juuste jms eest, mis räägib talle sellest, et see kõik on seda raha väärt. Ta soovib saada parimat ja on nõus selle eest ka maksma.

Lõppkokkuvõttes on kõik seotud tajuga. Kui tajud, et oled oma töös väga hea ja väärid suuremat tasu, siis ühenda see oma klientide tajuga. Teiste sõnadega, kui tunned end kindlalt neljas eelkirjeldatud punktis, siis on aeg oma hinda tõsta.

Klikka ka SIIA

Jaga uudist ka teistega!