Oluline pruudisoenguid tehes!

Kuna pulm on nii personaalne sündmus, siis parim reklaam pruudisoengumeistrile on see, mis levib suust suhu ehk pruudilt pruudile.  Sõna levib kiiresti ja kui sa oled muutunud populaarseks või sind on soovitatud, tuleb sul tihti silmitsi seista olukordadega, mis ei ole harjumuspärased. Selleks, et selles maailmas nö elama jääda on vaja lähtuda mõnest pidepunktist. Need punktid on kirja pannud Sam Villa kunstiline juht Geneva Cowen.

  • Kas pruut tuleb salongi või soovib ta, et juuksur tuleks tema juurde? Enne, kui annad oma nõusoleku, aruta läbi kõik kulutused, mis kaasnevad liikumise ja liiklemisega, et ei tekiks üllatusi.
  • Kui paljud lilleneiud ja muidu tähtsad isikud vajavad ka sinu teenuseid. Võib olla oleks sul tark kaasata ka mõni abiline.
  • Mis kell pulm algab? Kas pildid tehakse enne või pärast tseremooniat? Jäta endale kindlasti 30minutiline varu ootamatusteks.
  • Kas kaasatud on ka meigikunstnik, stilist või veel keegi, kellega sul tuleb aega jagada? Kui jah, siis küsi kindlasti tema kontakt ning leppige kokku, kuidas te koostööd tehes saate endast parima anda.
  • Kas pruut soovib peo ajal soengut muuta? Kui jah, siis tegemist on teise soenguga, millele tuleb teha proovisoeng ja see tuleb hinnale juurde liita.
  • Kas sinu teenuseid vajatakse kogu peo ajal? Ole kindel, et oled oma aja peremees ning saad selle eest ka tasutud.
  • Tee proovisoengust pilte ja märgi üles kõik, mida tuleb muuta ja parendada.
  • Sea endale täpne ajagraafik, kui palju sul millelegi aega kulub.
  • Lepi ja pane kirja kõik see, mida sinult oodatakse ja millist tasu sa selle eest soovid. Moodusta omamoodi leping, millele klient proovisoengut tehes oma nõusoleku annab.
  • Vali hoolikalt tooteid ja töövahendeid, millega tööle hakkad. Nad peavad sobima kliendi juuksetüübiga, nad peavad andma võimalikult tugeva hoidmise võimalikult nähtamatul viisil ja sa pead neid väga hästi tundma. See soeng ei ole sobilik katsetusteks.

 

Jaga uudist ka teistega!