Mida peab sööma, et juuksed kasvaksid kiiremini

Kindlasti on teil kliente, kelle sooviks on juuksed kiiresti pikaks kasvatada. Tihti loodetakse, et juuksur teeb imesid, kuid nagu me kõik teame, juuste kasv on seotud otseselt geneetilisuse ja organismi üldseisundiga. Esimest muuta ei saa, küll aga teist. Siit mõned teadlaste poolt soovitatud toidud, mida süües saab juuksekasvu kiirendada.

Lõhe

See kala sisaldab rohkelt vitamiini D ja valku. Mõlemad on otseselt seotud juuste tugevusega. Samuti on lõhes rohkelt omega-3 rasvhappeid, mis soodustavad juuste kasvu ning tagavad terve peanaha.

Kollane paprika

Kollases paprikas on ligi viis ja pool korda rohkem C-vitamiini kui apelsinides. C-vitamiin on antioksüdant, mis tugevdab nii juuksekarva kui ka karvanääpsu ning samuti hoiab ära juuste murdumise.

Austrid

Austrid sisaldavad rohkelt tsinki. Tsingi puudus on üheks põhjuseks, miks juuksed väljalangevad ning miks peanaha seisund halveneb.

Munad

Munad on omega-3 rasvhapete rikkad ning sisaldavad biotiini. Viimast soovitatakse tihti manustada toidulisandina, kui sooviks on juuksekasvu elavdada. Oluline on aga see, et juuste seisukohast on kasulik süüa munakollast. Liigne munavalge söömine võib hoopis takistada biotiini imendumist.

Päevalilleseemned

Rahvakeeli sihvkad sisaldavad rohkelt E-vitamiini, mis ergutab peanaha vereringet ning vähendab nii juuste väljalangemist.

Maguskartul

Sisaldab ohtralt beetakaroteeni, A-vitamiini eelkäijat. See tagab normaalse peanaha ja soodustab juuste kasvu. Siinkohal tasub olla aga ettevaatlik, sest väga kõrgel tasemel A-vitamiini  manustamine võib olla mürgine.

Avokaado

Avokaadod on olnud nn iluviljad juba väga ammusest ajast saati ja seda tänu suurele rasvhapete sisaldusele. Avokaado lisamine juustele ja peanahale stimuleerib  kollageeni ja elastiini produktsiooni. Soovitatakse lausa ka kasutada välispidiselt, näiteks hapukoorega segatult juustele ja peanahale määrides .

Mandlid

Need pähklid panevad juuksed kiiremini kasvama tänu oma sisalduses olevale biotiinile. Üks tassitäis mandleid annab 1/3 päevasest biotiini vajadusest. Lisades oma dieedile mandlid, võib tulemust märgata juba kuu aja pärast.

Jaga uudist ka teistega!