Lugu sellest, kuidas klient juuksuri maha jättis

Ükskord sai klient kutse tähtsale koosviibimisele. See kutse oli tõestuseks, et tema tööd ja pingutust on lõpuks tunnustatud. Rõõmu varjutas aga see, et juuksuriaeg oli alles paari nädala pärast, kuid tüütud hallid karvad paistsid juba silma. Tavaliselt see teda ei häirinud kuid nüüd, kui nädala pärast oli tulemas tähtis sündmus, ei tahtnud ta riskida sellega, et ebakorrapärane juuksevärv hiljem fotodel silma riivaks.

Muidugi ta teadis, et tema juuksuril on kindel töögraafik, kuid sisimas lootis, et talle tullakse vastu või pakutakse mõni alternatiiv. Näiteks mõni noorem kolleeg, kes vanema ja kogenuma valvsa silma all värvi peale kannaks.

Kahjuks oli ka kliendi enda töögraafik tegevusi täis, kuid organiseerides ja pikemaid tööpäevi tehes oli kõike võimalik sättida. Ainukesed kiired kohustused, mida liigutada ei saanud olid esmaspäeval ja kolmapäeval. Muul ajal oli klient valmis tulema nii varastel hommikutundidel kui hilistel õhtutundidel, rääkimata kõigest, mis sinna vahele jäi. Selle info läkitas ta ka oma juuksurile. Pea tuli vastus, kus juuksur pakkus välja tervelt neli aega. Konks oli aga selles, et kõik need olid kas esmaspäeval või kolmapäeval.

Klient proovis veel ja püüdis uuesti selgitada, kuid juuksur jäi endale kindlaks. Klient ei külastanud seda juuksurit enam kunagi.

Mis siis juhtus?

Eks iga juuksur on kogenud, et kui enda eest ei seisa, siis sõidavad kliendid sust lihtsalt üle. See lugu ei rääkinud aga juuksuri ära kasutamisest kliendi poolt. Klient, kes oli pikemat aega juuksurile lojaalne olnud, soovis tähtsa sündmuse puhul vastutulelikkust. Ta oli isegi valmis, et ei saa teenust oma juuksurilt, kuid selgus, et juuksur ei viitsi isegi süveneda sellesse, et talle esmaspäev ja kolmapäev ei sobi. Aastate pikkune kliendisuhe ei olnud väärt isegi nii paljut, et juuksur mingisugusegi lahenduse leiaks, soovitaks kedagi jne…

Mitte kellelegi ei meeldi suhelda inimestega, kes ei hooli. Hoolimist oma klientide suhtes saabki näidata nii, et oled nendega koos nii rõõmus kui mures ning võid kindel olla, et nad külastavad sind igakuiselt kuni aegade lõpuni.

Klient ei jätnud seda nördimust oma teada ning kui ta endale uue juuksuri leidis, tulid eelmise „ülihõivatu“ juurest ära ka paljud teised tema tuttavad, kellega ta seda lugu jaganud oli.

Asendamatuid inimesi ei ole olemas.

Hoolige oma klientidest ja nemad hoolivad ka teist!

Jaga uudist ka teistega!