4 nippi, kuidas kliendist teha püsiklient

Oma nõuandeid jagab Mindbody kommunikatsioonjuht Jennifer Saxon.

Kõige olulisem on pakkuda kliendile külastuskogemus, mis veenab teda naasma. See hõlmab ruumi, kus teenust antakse, personali, kes teenust pakub, lihtsaid broneerimisvõimalusi ning kliendisuhtlust peale külastust ehk tegevust sotsiaalmeedias.

Salong ehk ruum

Esmalt käi läbi kogu kliendi teekond salongi – parkimisplatsilt salongi  ja tagasi. Käi läbi kõik punktid, mida klient läbib teenust saades.

Mõtle seejuures:

  • Kas siin on veel võimalusi kliente võluda ja pakkuda neile meeldejäävat külastuskogemust
  • Kas liikuda saab sujuvalt, ilma segajate ja takistusteta
  • Kas salongi kujundus on lihtne, puhas ja täpselt läbimõeldud
  • Kas külastus pakub võimalust nautida olemist rutiinist eemal. Näiteks, kas oled teinud midagi, mis teeb kogemuse eriliseks: sisustusmaterjalid, ruumikujundus, pinnad, valgustus jne

Oluline on mõelda kaugemale kui lihtsalt füüsiline ruum, paku klientidele ootamatuid positiivseid üllatusi: muusika, lõhnad, joogid, tänuteenused, ekstrateenused neile, kes on pikalt sinuga olnud jne

Personal

Õnnelik ja oskuslik meeskond tagab erilise külastuskogemusega õnnelikud kliendid.

Võta tööle inimesed, kes peale heade tööoskuste omavad ka kirge oma töö suhtes. Inimesed, kes ei käi lihtsalt tööl, et raha teenida.

Otsi inimesi, kes on head suhtlejad ja valmis teenindama. Sa saad küll õpetada neile oskusi, kuid palju vähem saad muuta suhtumist ning peaaegu üldse pole sul võimalik muuta inimest, kes ei taha suhelda ega teenindada.

Tunnusta oma meeskonda läbi veebi ja sotsiaalmeedia

Õpeta oma töötajaid tervitama kliente nimepidi ning veendu, et nad on kursis kõikide teenust, toodete ja hindadega.

Külastusaja broneerimine

Selleks, et klient tuleks tagasi, tee aja kinni panemine talle võimalikult lihtsaks. Kinnine telefoniliin võib olla väga stressitekitav, muust sarnasest rääkimata. Internetibroneering (veebileht, Facebook) võimaldab kliendil aega broneerida just siis, kui see talle sobib ja ilma liigse ootamiseta.

Veebibroneerimised võimaldavad sul ka:

  • Hallata oma töögraafikut(kuid) lihtsalt telefoni või arvutiekraani abil ning teha muutusi mõne klikiga
  • Saada raporteid oma tegevuste (broneeringud, sissetulekud, populaarsed teenused jms kohta)
  • Anda klientidele võimalus mitte sõltuda salongi lahtioleku aegadest

Ole Online

Peale külastust, mis loodetavasti on lõppenud uue aja kinni panemisega, hoia  kontakt elavana sotsiaalmeedia abil. Facebook jms ei ole niivõrd koht selleks, kus end müüa vaid see on koht, kus end nähtavaks teha, et kliendid sind mäletaksid. Paku seal sisu, mis köidab su kliente. See tähendab, et ära pane rõhku niivõrd oma teenuste promole vaid tee oma postitused huvitavaks ja nauditavaks.

Pea meeles, et sina oled täielikult seotud oma brändiga, on selleks siis mõni toode, salong või teenus, mida pakud, kuid sinu klient seda ei ole. Anna neile seda (info, ruumielamus, teeninduskontakt), mis neid huvitab ja mis neile meeldib, mis siis, et see otseselt ei promo salongi ega teenust. Nad seostavad sind kvaliteedi ja professionaalsusega ning oled alati esimene, kes neil meenud, kui nad soovivad

 

 

Jaga uudist ka teistega!